Ellos

publicerat i Allmänt;
Fick på posten idag att vi har 60 eller om det var 70 % rabatt på Ellos & jag tror nog nästan att jag ska beställa ett par nya gardiner till vardagsrummet , dom kostar 99;- / par det är ju som hittat för tusan ;D & det bästa var ju att dom var svarta & det är ju alltid ett + i kanten. Sen så ska Tobbe kolla ifall han hittar något också jag vet inte riktigt vad han är ute efter men vi får väl se...

Wiggo är vaken & har vart de jättelänge nu & jag hoppas att han sover hela natten nu då eftersom han vart vaken nästan hela dagen men han brukar sova jättebra på nätterna & det är verkligen super för både mig & Tobbe speciellt för Tobbe för han är som en zoombie på natten man får verkligen ingen kontakt med honom om man inte slår till honom :P haha , sjukt ! Jag har tagit lite bilder på lägenheten men jag vet inte om dom blev så bra så jag tänkte nog ta nya bilder imorgon om jag har tid & kommer ihåg. :) minnet är ju inte det bästa !

Imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer , jag tror jag vill köpa lite blommor jag är verkligen galen i blommor jag älskar blommor ;D Haha , jag är knäpp ! Nej nu måste jag kila min väg & jag hoppas ni börjar kommentera lite mera & jag ska försöka uppdatera oftare men dagarna bara rinner iväg ...

Ingen som vill göra en snygg header till mig?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hoppas allt går bra med wiggo på bvc, läste om det i förrs inlägget :)

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Hej :)

Jag kan hjälpa dig att göra en hel bloggdesign om du vill :) Maila mig till [email protected] sen kan du säga till i min blogg när du gjort det ;) Så jag vet när jag ska kika in.

Kommentera inlägget här :