Tisdag

publicerat i Allmänt;

Vädret är verkligen inge vidare , jag önska att det var som igår .
Igår kväll så köpte vi pizza satt hemma på altan och åt med grannarna , mysigt !
Sedan har jag vart på tuna park också köpte en sjal ( rosa ) och nagllack (rosa) självklart ska det vara rosa. =)

Idag så ska vi tydligen ta in hö på eftermiddagen så det blir väl inget och göra här hemma som vanligt , fan så trött jag är på att bara sitta här som en jädra hök . Men man har ju inte så stor lust och åka in till lägenheten heller för där finns ingen dator och tv:n är helknäpp vet knappt hur man sätter på den . =P Men jag ska in imorgon för då ska jag till tandläkarn och på fredag till barnmorskan igen och se om allt är som det ska . På lördag så är det släktträff här hemma vi ska grilla och ha det allmänt trevligt, jag längtar. =)    Nee , jag har väl inget speciellt och säga men jag kanske skriver mer ikväll om jag kommer in på bloggen vilket jag inte gjorde igår usch vad arg jag blev!  Men ha det så bra .

Bebis v 27+3 dagar . <3

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :