Fredagkväll / lördag

publicerat i Allmänt;

FAN, amanda åkte inte ut igår . usch vad besviken jag blev, jag & nattis som hade hoppas så mycket på det.

lite om gårdagenskväll
jag färgade faktiskt mitt hår & jag tycker själv att det blev riktigt bra , fick hjälp av Nattis ( min kusins tjej ) annars så skulle jag nog inte klarat av det så bra :P
efter de åkt så åkte T ¨åkte & köpte pizza medans jag satt & ammade Wiggo & så började idol där satt vi bänkade framför datorn. efter idol så kom Adde ( kusin ) & Nattis hit & kollade på halva nya Beck filmen för alla blev så trötta & somnade nästan i soffan. sen åkte de hem & jag , t & wiggo gick & la oss , somnade ganska omgående.

idag då ! jo idag är det lördag & jag vakna vid 9 Wiggo skulle ha lite mat . sen kunde jag inte somna om men de gjorde däremot Wiggo & T så dom ligger just nu i sängen & sover .skönt !  idag så ska vi hem till mamma & pappa , äta lax & grilla . mums de ser jag verkligen fram emot sen så får vi se vart dagen bär av ,kan berätta lite mer sen när vi är hemma hos dom.  just de fick en bröstpump igår av T mamma så nu ska vi se om jag fattar mig på den . ska bara koka alla saker innan & sen så :) hade ju bara tänkt & använda den på nätterna så T kan hjälpa till.  nej nu måste jag hoppa in i duschen känner jag . jag berättar mer sen om hur dagen blir & så ska jag sätta in lite bilder också.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Vill se hur håret blev ;D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vi vill se hur ditt hår blev :D Och en bild på dej o W iggo :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Amanda är en av de bästa! Hon har en unik röst som inte många har! Sam kan åka ut med sin fejkade röst!

Kommentera inlägget här :