Tisdag

publicerat i Allmänt;

inatt var de en väldigt jobbig natt Wiggo ville inte alls somna efter han ätit & jag låg i minst 2 timmar & försökte få honom & sova , sen skrek han lite granna & jag hade huvudvärk. men sen när han låg & kollade på mig så började jag gråta för han är så himla söt , sen låg jag & pussade honom till han somnade . sen vakna vi kl 9 ungefär & då kom min syster hit & sen blev det en sväng på stan . blev inget handlade bara hon som köpte en present till hennes kompis , sen kom nattis ner också . kom sen hem , mamma & pappa kom över & åt hos oss. nu sitter vi här & jag väntar på att mamma ska komm hit . T åkte precis & köpte lite mat & frukt så jag kan göra en fruktsallad ikväll.  sen ska vi också försöka städa ordentligt , dammsuga ,tvätta golven osv. vi får väl se hur det blir med den saken.  imorgon är det onsdag & jag hade tänkt åka ut till ärla hos mamma & pappa , tänkte rida . ska se om jag får med nattis också :)
nej nu ska jag kika lite på TV . ikväll är det ju Ugly Betty & House något som jag måste se ;D

vi hörs senare ska försöka ta lite bilder på Wiggo också.

Kommentera inlägget här :