lycklig?

publicerat i Allmänt;
Kollade precis på både Magnus & Jonnas bloggar & på bilderna på lilla Ludde när de var ute & lekte i lekparken. Det såg verkligen super härligt ut, deras lilla familj. Tänk om jag också skulle kunna göra sådär vara en liten familj fast som tur är så har jag ju Wiggo han är ju mannen i mitt liv . <3  Fast jag ska vara ärlig & säga till er att ibland så känns allt så världelöst & ensamt att jag bara vill gå & gräva ner mig . :/ TYVÄRR!

Men jag älskar min Wiggo mest av allt på hela jorden . <3

image1369

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ögonbrynet:

hej Bea, kanske en lite konstig fråga.. men tycker du har fina ögonbryn, tänkte därför höra med dig hur man lyckas få till dom ? mina är helt naturligt böjda eller vad man ska säga, bara att dom är plockade smalare. vill jättegärna få tips om hur man får till det, jag vet att man ska plocka underifrån, men har inte lyckats. tycker
sara sommerfelds är vackra oxå :)vill ha lite som liknar dig / tacksam för svar

2:a kommentar, skriven , av camillalyktberg:

Så söta :)

Kommentera inlägget här :