en onsdag

publicerat i Allmänt;
den här dagen var inte rolig alls. jag trodde jag började skolan kl 10.20 så jag gick dit var där kl 10 & då fick jag reda på att jag började kl 14 skitkul eller hur ? så jag & sassa drog hem till henne hämtade pengar åkte ner på stan sedan åt jag, sassa, johanna & lisa på ming palace eller hur det stavas ;P gott var det iallafall ! sen har jag bara vart i skolan slutade kl 17 mamma hämtade upp mig och nu sitter jag här försöker att börja blogga igen & försöker få tag på hon som gjorde min design som jag har nu hoppas på att hon kan hjälpa mig :)
Imorgon är jag ledig ifrån skolan väldigt väldigt skönt måste jag säga fast om jag ska vara ärlig så har jag inte alls vart mycket i skolan nu när det här har hänt ( läs nedan ) vart skit tufft , jag kopplade bort skolan totalt & allt annat ungefär . Jag måste komma på bena igen kan inte gräva ner mig , jag kan ju inte göra mer nu har försökt & försökt så kan inte göra mer eller ? Hur mycket jag nu gärna vill så verkar det inte bli så , men jag vet att han alltid kommer finnas i mitt hjärta.

har tagit lite bilder idag som jag tänkte slänga upp ÄVEN dagens outfit , länge sen eller hur ? ;D haha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av C:

Va gott med ming :D fusk

Kommentera inlägget här :