God natt .

publicerat i Allmänt;
Jag orkar inte skriva mer , ska fortsätta vara vid datorn men jag orkar inte skriva mer. Förlåt mig !

Nu fick jag svaret bekräftat , jag får ingen mer chans & han hoppas jag hittar någon annan kille . Svårt att höra det & väldigt sårande , men vad ska jag göra ? jag måste ju lyssna på vad han säger & vill han det så kan jag inte göra mer . Dags för mig att gå vidare ? ja jag tror nog nästan det , nu vet jag absolut att det inte kommer bli någonting igen, att han absolut inte vill. Fortsätter jag skicka sms eller ringa till honom och försöka få honom att förstå att jag / vi vill vara med honom så tycker han väl det bara är irriterande och jobbigt . Jag måste släppa det här nu , för hans skull !

B / - forgive me.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ska igentligen inte lägga mig i, jag känner rebecka lantz, jag är jonathans syster och alltid tyckt din blogg varit fin och kollat på den och läst den, undrar bara vad som hänt... :/ om du inte vill berätta så behöver du inte det.. Kontakta mig annars på Malmstedt[email protected] :) hej

2:a kommentar, skriven , av jennifer:

läs gärna min blogg :)

http://jenniferejemalm.blogg.se

3:e kommentar, skriven , av REBECCAS:

Men försök få honom träffa dig för en fika så ni kan prata lungt o sansat, om det är så att jag fattat de rätt att han vill att du ska lyssna på honom, så säg att han får börja & ha sista ordet visa att du gör allt för att få honom tillbaka en sån grej ska ni väl klara, att din kärlek är stark till honom du vill ju fortsätta. Övertala honom bea! Hoppas det går vägen!! kram på dig! Lycka till!

4:e kommentar, skriven , av REBECCAS:

Låt han lunga ner sig? .. missuppfatta inlägget lite.. läste snabbt men ja det kanske kommer med tiden.

Kommentera inlägget här :