Ursäkta!

publicerat i Allmänt;
Jag ber om ursäkt för att bloggen ser ut som den gör just nu , jag har skickat iväg ett mail till tjejen som fixade min förra design som jag blev jättenöjd med . Jag hoppas på att få ett svar snart och en ny design till bloggen , den ser ju lite tråkig ut nu men kunde inte ha kvar den jag hade bara jobbigt och se alla minnen sen förr.
Jag glömde att säga att när jag var i strängnäs så köpte jag en liten sak till Anon som ett tack . Jag la den på min mammas jobb och skickade ett sms och sa att han hade en sak där till honom , får väl se när han hade tänkt att hämta den eller ifall han överhuvudtaget gör det , det återstår & se .



Jag måste öppna mina ögon, börja se framåt , se ljust .
Jag är bara en människa , en människa som gjorde ett misstag , jag får helt enkelt stå mitt kast .
Hur mycket jag en vill få det ogjort så är det gjort , jag gjorde bort mig JA . Jag är hemskt ledsen .
Kan inte göra mer nu än att bara se framåt och gå vidare , jag fick det svaret bekräftat igår . </3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isabel:

Hej vill bara göra lite REKLAM för min blogg, vill gärna ha lite nya läsare. Det vore härligt. Min blogg handlar om mig & min son Emilio. Men också om mycket annat . Så detta är ingen familjelbogg eller vad man ska säga. Ha det så bra KRAMIS !!

Kommentera inlägget här :