God dagens!

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma hos mig , har fixat mig & dunkat musik så härligt! Sitter & väntar på att Sandra ska komma hit hon skulle iväg snabbt & söka lite jobb sen kommer hon hit , sen drar vi iväg på fotolektion som hon är så snäll & följer med mig . =) Har saknat den lilla pinglan!

Idag ? Jo jag mår mycket bättre än igår & iförrgår det har vart så mycket strul & jag har väl inte vart den gladaste personen direkt men jag har tänkt till & jag tänker inte haka upp mig på något sånt , livet går vidare för tusan.
Och ja, jag är inte ensam åt att ha " ställt till det " men jag är ensam om att bry mig & må dåligt över det iallafall. Nej, jag tänker inte lägga någon mer engeri nu , det känns bara som att jag har gjort det också. Och inte kan man göra något bra om det bara är en person som lägger ner tid på det eller hur ? esch, sluddrigt.
NU SKA JAG MÅ BRA!  Idag så ska Wiggos pappa ha Wiggo får väl se om han hör av sig.


/ B ' Sorry but I have to be strong and leave you behind.

Kommentera inlägget här :