...

publicerat i Allmänt;
Nu har jag duschat & kollat på film & den var faktiskt helt okej. kommer inte ihåg vad den heter men Jennifer Lopez var med i den iallafall. snart så ska vi väl åka in till lägenheten men måste stanna på vägen först & handla sen lämna tillbaka filmen också innan klockan 5. usch, jag känner inte alls för att gå till skolan imorgon känner mig konstig inte sjuk utan det är något annat som gör mig nere & ledsen men jag vet inte riktigt vad.
jag fick en jäkla bra kommentar idag på bloggen av en tjej & jag älskade det hon skrev ;
varför ska man behöva räkna me negativa kommentarer ? dt e ganska onödigt o kommentera om man inte har nåt snällt o säga. tycker folk lägger sej i för mycket , dt e upp till en själv när o me vem man vill ha barn o om det känns rätt så är det klart att man ska behålla barnet! ja hade gjort precis samma sak. dessutom så är mamma ingen ålder, en 17åring kan bli en minst lika bra mamma som en 35åring !
jag skulle inte kunnat skriva det bättre själv , tycker det var väldigt snällt & bra skrivet av henne!! :)

jag tycker inte att folk ska döma oss innan dom inte känner oss, ni vet väl inte hur vi lever eller hur vi har det? mamma&pappa äger företag här i eskilstuna & de äger lite fastigheter här & var , så jag & tobbe hade väldigt tur som fick en 2a , mamma&pappa betalar åt oss. de vi betalar själva är mat & lite annat såklart. & det är inte alltid vi sover i lägenheten utan ibland så sover vi hemma hos mina föräldrar ute i ärla för jag har blivit en mammagris :P haha. & jag tycker att  vi har det lyxigt & skit bra ;D

nej, nu ska vi åka . jag får skriva mer imorgon ( om datorn kommit & är lagad.) aja, ha det underbart .

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Thessa:

Det låter som ni tre kommer få ett underbart liv tillsammans!

2:a kommentar, skriven , av Isabella:

Det tycker jag med! :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

tack så mycket!=)

Kommentera inlägget här :