En ny vecka

publicerat i Allmänt;
Gud vad veckorna rinner iväg & snart är det dags för skola igen. 
Vakna runt kl 10 idag för att telefonen ringde så sprang upp ur sängen & så såg jag nummret , ( försäljare ) så struna i & svara orkar inte med dom , de ringer ju hela tiden & inte får man sova när man väl sover bra en natt. Idag så har jag bara vart hemma tobbe har slutat jobba & ska börja skolan han också på måndag ( högskolan ) eller vad heter det? iallafall . idag så är jag sigge (hund) vakt  som vanligt , men tycker om & vara det han är så mysig mina lilla håris :)  imorgon så fyller mormor år också , så ska dit & äta smörgåstårta ååh GOTT .ska jag faktiskt ta mig något & äta hör att magen börjar kurra lite.
sen någon gång i veckan så ska vi försöka fixa lägenheten lite också har tobbe fått för sig för nu är väl allt klart med bebis sakerna köpte en bärsele igår från babybjörn http://www.babybjorn.se/Svenska/produkter/Mobility/BABYBJORN-Barsele-Air/
& sen en bilbarnstol. så nu är allt klart hoppas jag alla pengar försvinner så snabbt & speciellt när man ser alla små söta kläder , haha! :)
nej ska kila .

Kommentera inlägget här :