fredag & helg

publicerat i Allmänt;
Ja, nu var det då äntligen fredag & helg gud så skönt :) vet inte vad jag ska hitta på men jag ska väl vara så mycket som möjligt med tobbe eftersom han jobbar alla dagar, men tydligen så skulle han vara med sina kompisar på lördag så lär ju inte se honom då :/  aja , får väl hitta på något annat ! nu sitter jag här ny duschad & ny målade naglar blev rött , ska snart fixa mig lite på med kläder & smink sen in till lägenheten fixa lite där sen äta med mamma&pappa sen träffa sandra kl 2 eller va det inte så ? vi får väl se om hon dyker upp.  Ne, jag ska faktiskt kila nu skriver mer senare tror jag om jag ska hem hit  igen eller om jag sover i lägenheten. ha iallafall en bra fredag!

v30+6 dagar , lilla bebis! <3

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av madde:

jag har läst din blogg jättelänge nu, så jag tänkte att jag skulle skriva en liten kommentar :) du verkar vara en toppentjej med båda fötterna på jorden. jag beundrar dig verkligen! ville bara säga lycka till med allt, känner på mig att du kommer klara av mammarollen galant! :) ha det bra tjejen! kramar!

2:a kommentar, skriven , av bea :):

åh, tack så jättemycket vad gulligt av dig :)

Kommentera inlägget här :