Fredag ..

publicerat i Allmänt;
åh äntligen fredag & helg älskar det ,då är mamma & alla hemma så jag slipper vara själv :)
eftersom tobbe åkte igår till finland så känner jag mig ännu mer ensam , hum.  men jag klarar mig nog
han kommer ju hem  på söndag & tiden går nog snabbt om jag har något att göra. idag så ska jag iallafall
ner på stan snart med jonna vi ska väl gå & kolla lite bebis grejer & andra saker , trevligt :) sen så ringde carro & rebecka igår dom fråga om jag ville träffa dom också & om jag hinner det så ska jag göra det för mamma åker hem runt 4 idag så då åker jag med henne. ska väl försöka hinna träffa martina i helgen också henne har jag inte träffat på 100 år , saknar dig! <3  ikväll så blir det väl bara mysa hemma med familjen & äta god mat det är väl kvällens höjdpunkt för mig , haha! ;)   ja, jag hoppas iallafall att ni andra får en underbar dag & helg. jag skriver väl mer när jag kommer hem & berättar vad jag köpt ( om jag gjort det vill säga ) .  pratar med en tjej ( sanna ) på lunar som också ska få en liten bebis i oktober & hon har kollat upp könet i stockholm för 600 kr bara & nu vill jag också göra det så jag ska prata med tobbe & fråga om vi kan göra det,  hihi ! :)

v 29+6dagar , imorgon blir det 30 veckor & 10 veckor kvar <3

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :