Fredag

publicerat i Allmänt;
idag så fyller min syster 20år GRATTIS <3 så idag så är det fest hemma hos oss!

har inte kunnat skriva i min blogg för vi har inte fått bredbandet eller jo vi fick det igår men det fungerade inte så tobbe fick tokspel ;) i veckan har det  bara vart skolan men jag orkar inte det är så jävla varmt jag svettas & så känner man sig så äcklig. vill ha vinter nu! fast jag har ju aldrig klagat på sommarn förut men nu har jag all rätt till att göra det. 
tror jag börjar få foglossning, usch jag orkar inte :/ det räcker väl att man går varm hela dagarna .. imorgon går jag in i v 33 spännande ! =) hihi .. idag så ska jag åka hem till mamma&pappa i ärla  så jag skriver mer då för nu sitter jag i skolan & jag slutar 11.30 skönt!=)   skriver mer sen , jag lovar !

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

Tack gumman<3!!! Ses snart! Pussar

2:a kommentar, skriven , av jonna :):

ja, jökla värmen & jäkla foglossning!!! know how it feels .. :/

Kommentera inlägget här :