Fredag

publicerat i Allmänt;
jahapp idag så är det fredag & sista dagen i skolan helt underbart. idag så har jag haft matte men gjorde ju inte så mycket blev mest att man satt & lyssna på Caitlin när hon prata om att hon får bullfitta i sina byxor ,haha alltså den människan kan man ju skratta så mycket med hon är sjuk :) sedan så fick hon en halstablett av mig & sen nös hon så halstabletten flög ut ur munnen HAHA! ;) oj hjälp man viker sig ju nästan dubbelt när man skrattar åt detta.. sen hade vi idrott & jag gick 3 km snacka om jobbigt + att det var i skogen så mina fötter mår inte så speciellt bra just nu. sen var det dags för historia gick uppgifter direkt så nu blir det plugg i helgen då.
sen ikväll så ska vi åka & hämta bilen i katrineholm & sen så ska jag hem till mamma&pappa sova där , jag tror att dom saknar mig (a) för jag saknar dom iallafall <3 aja , nu ska jag faktiskt gå till deras jobb & hämta lite papper som tobbe ska skriva ut eftersom vi inte har något skrivare . tur att de bara är typ 2 kvarter ifrån lägenheten dit . haha! :) men men , jag skriver mer sen ! just det på söndag så är jag i flen för då är det hopptävling med hästen :)

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :