Go'kväll

publicerat i Allmänt;
nu ska jag snart gå & lägga mig för jag är så himla trött.
jag , madde & tobbe har vart på konsum & sen gick vi till adde ( min kusin ) & nattis ( maddes syster ) som bor precis vid konsum , jag träffade deras små söta katter shit vad söta de var . :) nu saknar jag bosse lite faktiskt men jag vet att han har det bra. <3  det gick att ladda upp bilden på bebis UL på lunar så där finns den. går inte att ladda upp här, hel konstigt men jag ska försöka fixa de på något sätt .  imorgon bitti så kommer sandra hit & ingeborg ( hennes mopps ) AS SÖT . jag ska ta bild på den & så ska jag försöka ladda upp den här på bloggen om de funkar såklart. men nej , nu måste jag sova jag tror bebis är lite sur på mig för att jag var i gång hela dagen för nu kanske "den" är väldigt trött . men så fort jag lägger mig i soffan & kopplar av så lever den rövare i magen , haha  ;) just de , nu har jag & tobbe ramat in bilderna från UL  också & ställt på byrån . fint blev det . <3 du är stor nu v.33+3 dagar. helt underbart . inte långt kvar nu  & jag längtar <3  nej ska sova nu ögonen hänger & jag måste upp vid 8 eftersom sandra&ingeborg kommer vid halv 9. :)
go' natt !

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vad heter du på lunar då?

2:a kommentar, skriven , av beatrice:

beapettersson heter jag på lunar=)

Kommentera inlägget här :