hemma

publicerat i Allmänt;
nu sitter jag hemma på landet hos mamma&pappa , de håller på & fixar för fullt inför bellas 20års kalas. idag så har jag bara vart i skolan , haft ont i magen & ätit corner så det var en helt okej dag faktiskt ! :) i veckan så har det bara vart skola men det har vart en ganska mjukstart men nästa vecka gäller det. går till halv 5 på måndag :/  & den dagen ser jag inte framemot . det är så roligt för alla lärare säger ; bea du har sån underbart fin mage & när man hör det så blir man alldeles varmt i kroppen & hjärtat hoppar till av glädje. men visst så finns det elever som ger en blickar & vissa är "snälla" & andra mindre "snälla" , men jag bryr mig inte om andras åsikter om dom inte säger något bra såklart :)  
aja ,idag så åkte tobbe & lämna in våran dator & bredband så de skulle fixa det & de sa att det blir klart på måndag så har ingen dator fram tills på måndag om jag inte är här eller någonannastans där jag kan skriva några inlägg. jag vet inte hur många gånger vi har åkt till elgiganten den här veckan pga den där j*vla datorn jag förstår inte att de inte kan fixa skiten på en gång bara!

igår så var vi på föräldrarkurs & de var ju bara mammor & pappor som var äldre än oss men de hade jag nästan förväntat mig. vi prata om graviditet & förlossning & nästa gång så ska vi se på en förlossnings film & sen prata smärtlindring så det ska bli intressant. går tid varje torsdag kl 13.30 -15.45 i en månad så det är 3 gånger kvar nu.
 just det var hos skolsyster idag eftersom jag har sån värk i magen det känns som håll eller mens värk ungefär men bara på ena sidan så hon sa att de kan vara början till foglossning & jag tänkte ; NEJ! så hon sa att jag skulle ringa min barnmorska om det blev värre men det hoppas jag verkligen inte , jag hoppas att de går åt de bättre hållet ;)  och nu vill jag bara ha vinter vinter & vinter jag smälter ju bort i den här värmen gud mina fötter blir som meloner & händer också det är inte riktigt klokt . men nu är det inte så långt kvar bara 7 veckor exakt imorgon för då blir våran bebis 33 veckor.. men jag har hört att om man rör sig mycket under graviditeten så kan man föda tidigare & det hoppas jag att jag kommer göra för jag vill verkligen ha en bebis NU ! det går gärna bli ett septemberbarn , hehe! nej , jag måste kila & hjälpa mamma nu hon springer ju runt som en liten tok här hemma. men jag skriver några rader ikväll igen & jag hoppas att jag kan uppdatera den här bloggen mer nu ska göra mitt bästa ,fortsätt läsa! :)

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sanna:

hihi, hoppas du får bebisen då den 17:e för då fyller jag år! hehe :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

hehe, ja jag får väl se när den vill komma ! :)

Kommentera inlägget här :