igår

publicerat i Allmänt;

Nu är jag vaken , gud så skönt det var att äntligen kunna få sova ut :) men jag vakna runt 10 för att tobbe låg & peta på mig & skulle krama mig så då blev jag förbannad för att jag inte fick sova så gick & la mig i mammas&pappas säng, haha! jag var verkligen jättetrött . men nu är jag vaken & jag känner mig som en ny människa. igår var det jättekul faktiskt, dom första kom kl 6 & så droppa de på hela kvällen vi åt hamburgare & pomesfrits & sen korv . efter det så gick de & dansa lite , men jag kollade på för annars skulle dom väl skratta ihjäl sig om de såg mig med min feta mage ;) haha! efter det så blev det tårta & fika , mums! sen blev det ju mer alkohol för de flesta men jag höll mig till den alkoholfria cidern lika gott det & tänk att man kan ha kul utan alkohol för folk frågar mig hela tiden  "bea du kan ju inte dricka nu , tycker du inte att det är tråkigt ?" men jag kan ha lika roligt utan det & jag får ju något fint för det också.  men dagen var skitbra & rolig den sluta ungefär vid halv 2 för då hade alla åkt hem & jag gick & la mig.
vill ni se lite bilder ?

     
   

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av J:

Ville bara säga att jag älskar din mage, den är så gullig nu.

Kommentera inlägget här :