lördag

publicerat i Allmänt;
idag så vakna vi kl 10 gick upp & åt frukost sedan duscha , fixa oss & sedan iväg på kalas. var där & fikade ett tag sedan åkte vi hem till tobbe var där ett tag & prata med dom där hemma & jag fick presenter sen dom va i finland :)
Burberry sjal 
pilgrim halsband 
söta hjärt makaroner & pepparkakor som va rosa
Nappflaska + Napp
Kext med mumintrollet
klubbor med mumintrollet

det var säkert mer saker men kommer inte ihåg nu i huvudet , men fina saker va det allt :) Nu sitter jag hemma hos mamma&pappa med tobbe vi är sigge vakt för mamma, pappa & bella är på 20-årskalas hos bellas kompis frida. och nu ska vi snart börja laga mat , det blir grillat & potatis med bearniesås ( eller hur fan de stavas ) sen ska jag upp till stallet ta in mina hästar & sen så ska jag bara sätta mig  i soffan tillsammans med en chips påse , tur att man inte behöver tänka på vikten för det är ju ingen som ser eftersom de bara är bebis magen som syns haha!:)
ibland blev vår lille älskling 31 veckor & de är inte så lång tid kvar nu . på torsdag är det dags för berit ( barnmorskan ) och den här gången så skulle tobbe följa med om han ska få ledigt. sen har han pratat till sig en bärbardator han ska få av sin mormor också , jävla unge han är ;)
nej ska kila nu , ta hand om er !

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :