Lördag

publicerat i Allmänt;
idag så är det lördag & ska bara ta det lugnt för igår så hade vi ju 20års kalas hemma här  :) iallafall så har jag & tobbe precis kommit hem igen vi har vart på kalas hos en av hans släktingar sen så har vi vart & handlat lite till ikväll. vi ska grilla , äta godis&kolla film ;) mysigt ! nu sitter jag & kollar på fotboll med tobbe & pappa inte roligt för jag fattar inget :P  haha !  åh, jag är så sugen på att bada men vi har inget badkar & inte i stan heller så jag sitter ner i duschen när jag duschar , haha . går väl lika bra det.  imorgon är det söndag , jaa vad ska man hitta på? ja, jag måste plugga har läxa tills på måndag & tisdag & onsdag. fullt upp ! och på söndag är det första lektionen som vi har sång. jag&malin .  just det , sandra h har bytt klass så hon går ju inte med oss längre. 
usch, börjar skolan 8.30 till 16.25 på måndag , WOW . vad jobbigt jag kommer somna .

just det , de va nån som skrev att alla får läsa min blogg & det är självklart att alla får göra det men har man bara något elakt & säga eller är ute efter att såra så tycker jag inte att det är någon mening att skriva någon kommentar eller läsa min blogg om de bara är skit med mig & mitt liv . eller om folk har svårt att acceptera att jag är 17år & ska få en underbar liten krabat tillsammans med min pojkvän. men ni får gärna tycka & tänka vad ni vill men jag tänkte bara säga att vissa saker sårar faktiskt väldigt mycket .

aja, jag kan skriva några rader senare :)

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :