Lundmyr

publicerat i Allmänt;
jag älskar allt som kommer ifrån lundmyr & har ett par byxor, 2 body med texten ( sötnos & gullunge ) tror jag att det var på dom , kommer inte riktigt ihåg & en mössa därifrån så himla söta saker till dom små liven! :)  så jag kollade in på deras sida & hittade lite saker som jag funderar på att slå till på . 

             fast skulle hellre vilja ha texten älskling mössan i stället & det finns ju såklart att köpa. 

sen tittade jag in på tradera också & har lagt bud på denna   det är en sån där som man kan stryka på kläder tex body eller en tröja ska visa mamma den sen när hon kommer hem :) det finns massor med söta saker på tradera & inte är det dyrt heller , vissa saker är begagnade & så finns det ju saker som är nya också tycker sidan är skitbra! ( www.tradera.com )  värt att kolla in !

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Thessa:

Verkligen hur söta saker som helst :) Kul att läsa om er bebis, nästan så man blir sugen själv! Lycka till i framtiden!

2:a kommentar, skriven , av mikaela:

fan vad söta saker, speciellt tröjan & mössan :) önskar er lycka till i framtiden.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

tack så mycket!:)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

/ bea

Kommentera inlägget här :