Måndag

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag på mammas jobb har vart i lägenheten innan & fixat undan lite eftersom tobbe&mamma ska hämta den nya sängen idag & så ska vi slänga ut de gamla. sen efter det så ska tobbe försöka fixa byårn så att den är färdig tills på onsdag & allt står på sin plats , orkar inte börja vrål städa då. & grejen är ju VAD SKA JAG KÖPA TILL HAN? jag har inte en jävla aning om vad jag ska köpa han är så dyr & bara önskar sig ; en digital kamera , en mobiltelefon & saker från elgigaten & hur dyrt är inte det då ? hm .. aja får väl försöka hitta på något för nåt måste han ju ha. men jag hoppas att inte alla gäster kommer på en & samma gång för då blir de trång må säga. men men ..

snart ska jag iväg till skolan känns lite pirrigt i magen, men varför? :/ jag är konstig... har ju träffat alla människor där förut & vet vilka de är. undra om de nya ettorna är kvar ? esch, de träffar jag väl imorgon & välkomna till rinnman! :) nu ska jag kila ! & jag skriver mer imorgon när datorn kommer.

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :