mormor, grattis! :)

publicerat i Allmänt;
Grattis mormor :) <3

åkte in till stan vid 2 lämna sigge på mammas & pappas jobb drog sen till lägenheten & fixa saker sen åkte vi till mormor & åt smörgåstårta , fan va gott det var & jag åt massor :) nu så sitter jag hemma & gör ingenting alls som vanligt , har iallafall målat klart spjälsängen så att den är klar men ska inte ha den nu utan nu har vi en vagga först & sen spjälsängen , det blir säkert skitabra!  imorgon är det onsdag & jag tycker dagarna går skit sakta nu för tiden vet inte varför men imorgon så vet jag inte vad jag ska göra riktigt , tobbe ska åka med sin mamma till elgiganten & fixa datorn sa han & jag ska bara vara hemma med sigge sen till kvällen så ska jag nog sova i lägenheten för på torsdag ska jag till barnmorskan igen & det är skönt om man redan är i stan den dagen så slipper man åka tidigare.
jag ska väl sätta mig & kolla på TV nu & käka lite godis så jag blir ännu fetare än vad jag redan är. usch vad hemskt känner mig som en fet elefant som inte kan röra sig & så känner man sig så hemskt ful & ofräsch eller jag gör det iallafall.  men nu är det inte långt kvar till pyret ska titta ut på lördag blir det exakt 2 månader , hihi så mysigt! allt är ju nästan klart tror nog bara att man ska fixa klart lite saker i lägenheten bara så att man känner sig lite mer hemma & så vill jag fixa TV boxen också så att den funkar för nu har den ju pajjat ihop totalt så inga kanaler funkar så där står vi med en ny TV som knappt har används typiskt! nej , ska inte skriva mer nu ni kanske inte orkar läsa allt skit jag skriver :P men ha det så bra & god natt , vi hörs imorgon.

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :