Onsdag / inspark

publicerat i Allmänt;

Dagen började med att jag vakna vid 8 & så kom sandra med ingeborg (hunden) vid halv 9 ungefär , jag fixa mig lite & åt frukost sen vandrade vi till skolan. i skolan så fixade vi allt som skulle vara till insparken , sen lunch & sedan började allt & jag , malin , sara & sandra var på norskafyllan & det var så roligt & se alla som sprang & trillade men jag tror nog inte de va lika roligt för dom ;) efter allt så satt jag & pratade lite med sassa & några till, trevligt trevligt jag kommer förmodligen att gå med dom nästa år & det kommer nog att bli bra hoppas jag :) snart så ska vi äta pizza så tobbe ska springa & hämta det sen ska vi börja kolla på en film & senare kanske vi ska åka till tuna park om mamma & bella ska åka dit  för annars kommer vi inte dit på något sätt om vi inte tar bussen.
jag ska ladda upp bilden på ingeborg sandras hund på lunar , ni måste se hur underbart SÖT hon är man smälter när man ser henne . :) men men , jag skriver mer lite senare om jag vart på tuna park också & ifall jag köpt något men jag antar att jag inte kommer göra det som vanligt . :P aja , ta hand om er.

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :