söndag

publicerat i Allmänt;
jag tycker att alla söndag är så himla tråkiga jag förstår inte varför men jag antar det är för att det är sista lediga dagen & sedan så ser jag bara en jobbig vecka framför mig i skolan. idag så ska jag bara ta det lugnt & plugga . ska snart hoppa in i duschen sen kolla på filmen som jag & tobbe hyrde igår men som vi aldrig hann kolla på eftersom det var shrek på tv. idag så vakna jag upp i mammas&pappas säng för jag gick in dit&la mig i natt för att tobbe tar upp precis all plats i sängen & puttade ut mig med sin rumpa så då blev jag arg & gick & la mig där , haha! :) men idag så ska vi sova i lägenheten & då kommer jag sova mycket bättre eftersom sängen är mycket större där, jag tror inte tobbe riktigt har fattat att jag behöver mycket plats (a) . & det går ju inte att få någon kontakt med honom när han sover heller så det är lika bra & låta det vara då. hehe.
nej nu ska vi hoppa in i duschen. jag kan skriva lite mer innan jag åker in till lägenheten , det är ju meningen att datorn ska komma med internet klart imorgon men som sagt så får vi se hur det blir med den saken, men jag håller tummarna ! :)
skriver mer sen då.

Kommentera inlägget här :