tillbaka

publicerat i Allmänt;
nu är jag tillbaka efter ett ganska långt upphåll ifrån bloggen :) har inte hänt så mycket har vart i skolan , väldigt jobbigt & nu börjar de här med klädproblemen också . byter kläder 10 gånger innan jag är klar att gå till skolan det är inte kul. det är inte de att jag ska "klä upp mig" för något utan allt är så varmt & jag känner hur svettig & äcklig man blir + att allt börjar bli för smått usch , det är jobbigt .. igår så satt jag & tobbe ihop byrån & det blev skitfint , jag lovar ! :) sen imorgon så fyller älskling år så ska ha kalas för honom dårå har nyss vart på tuna park med mammasen & köpt lite saker , bla ett linne till mig själv från gina tricot. men men , idag så slutar tobbe kl 5 & föresten så har vi fått datorn idag men inget bredband får de på fredag :( så jag är på mammas jobb&skriver några rader. ska hem till ärla ikväll & fixa mina byxor lägga upp dom & så . sen ska vi tillbaka in till stan & sova i lägenheten. OOH gud så skön den nya sängen var ;D haha ! bebis v32+3 dagar , me love you <3 måste gå nu, men om jag kommer ihåg & har tid så skriver jag några rader ikväll igen & jag hoppas att ni fortfarande läser & tycker att det är intressant ! :)

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :