Tisdag

publicerat i Allmänt;
vi vakna väldigt tidigt idag kl 9 :O . sen hoppade vi direkt in i duschen & sen åt frukost sedan har vi inte gjort så mycket jag somna i soffan för jag hade så ont i huvudet & nu så har jag precis tagit på mig kläder för vi ska snart åka in till stan till min mormor som fyller år idag.GRATTIS!<3  sen så ska jag bara lämna lite saker i lägenheten & imorgon så ska vi äta lunch med tobbes mormor. gud, det känns som det är fullt upp hela tiden den här veckan skulle bara vilja ta det lugnt innan skolan börjar men ack nej! tobbe ska vara i farten hela tiden hehe.
nej nu ska jag kolla klart på programmet på TV sen så ska vi åka äta smörgåstårta åh så gott min mage börjar faktiskt kurra lite , som vanligt då ;) jag ska ta med mig kameran så jag kan ta lite bilder, har märkt att jag är dålig på det så måste bättra mig på den fronten. kan skriva några rader ikväll också :)
jag & tobbe satt & prata lite om bebis häromdagen & gud vad vi saknar dig kom till oss nu . <3 v 31+3 dagar . älskar dig !

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :