Torsdag ..

publicerat i Allmänt;
Jaha snart är den här veckan slut, snabbt det har gått.
Idag så har jag vart hemma med huden igen och vi har inte gjort något speciellt
bara sovit , haha iallafall sigge :P  ikväll så är det hoppträning med isabell så ska åka till ärla
om jag orkar. Ikväll så åker Tobbe till Finland där han ska hälsa på sin gammelmormor som fyller 90år
och sen kommer han hem på söndag igen jag som trodde att vi skulle fixa lite hemma i lägenheten i helgen
men ack nej utan han fick för sig igår att han skulle åka så han beställde en biljett. :(  om två veckor så är det dags för barnmorskan igen efter det besöket så kommer jag gå dit varannan vecka fram till förlossningen , skönt . Imorgon så funderar jag på att åka in till stan har suttit hemma hela veckan så skulle vara skönt att få göra något blir nog stan isåfall och kolla lite på kläder och annat shit, jonna kanske skulle följa med :)

har suttit framför datorn hela dagen känns det som har letat efter fler namn , haha ! ;)
men har faktiskt hittar några snygga men vi får se vad det blir.
nu ska jag kila , ha en bra dag .

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :