Torsdag ..

publicerat i Allmänt;

Gud vad veckan har gått snabbt när man tänker efter fast jag i stort sätt bara har vart hemma med hunden så tycker jag veckan har runnit i väg bara.  vakna sent idag runt 11 men det var skönt kan inte sova om nätterna springer bara upp & ned på toa & vaknar alltid samma tid. kl 2 & 4 sen kl 5 när tobbe går upp också  , sen har jag alltid svårt att somna om. men men, idag så är jag också hemma med hunden även om jag skulle velat göra något annat så känner jag inte att jag har sån stor lust att åka in till stan & sätta mig i en lägenhet eller att hitta på något , tanken på att ta på sig & fixa sig är bara jobbig, haha!  skönt att det är fredag imorgon & sedan helg då kanske jag & min kära älskling kan hitta på något skoj eftersom jag bara har suttit här.  men men . ikväll så är det hoppträning igen med isabell så ska åka dit tror jag bror på om jag orkar eller om vi ska sova i lägenheten ikväll.

jag tycker verkligen det är kul när folk kommenterar & säger så positiva saker om mig & bebis eller något sånt, ni anar inte hur glad man blir :) eftersom att man ibland får såna dumma & negativa kommentarer från vissa så är det alltid skönt att höra något bra. jag säger som jonna säger att om man bara är ute efter elaka saker & kommentarer så varför ska ni ens läsa bloggen eller lägga ner tid på en  om man nu är så dum eller vad man nu kan bli kallad för.

idag så blir lilla bebis v 30 + 5 dagar <3

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :