Torsdag

publicerat i Allmänt;

idag hade jag sovmorgon till kl 10. var i skolan fram till kl 1 sen var det dags för föräldrar kursen & den här gången pratade vi om smärtlindring & så kollade vi på förlossningsfilm & den fick mig nästan att börja gråta. nu tror jag nog att jag bestämt mig för vad jag vill ha för smärtlindring , först lustgas såklart & sedan vill jag prova akupunktur så får vi se om det hjälper eller ej. :) ska iallafall försöka klara mig så länge jag kan men sen får jag ta till med det andra. efter föräldrar kursen så kom tobbes mamma&hämtade oss så vi åkte hem dit & så fick tobbe sin nya mobil & så kom de några hem dit så vi åt mat & fikade. fick lite saker också , en Calvin Klein & en SWE body & sedan ett par disel jeans & sen lundmyrs nalle som de står älskling på . det fick vi till våran lilla bebis. <3 en sak är iallafall klar att "den" kommer inte frysa iallafall ;) nu sitter jag här & ska snart hoppa in i duschen sen ska jag gå & lägga mig skaplig tid för det känns som jag börjar bli sjuk eller något vart lite små hängig i natt & sen nu ikväll också..  men men , kan skriva lite mer senare om jag inte somnar såklart.

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :