V.32+0 / lördag

publicerat i Allmänt;
Lördag idag & vi åkte aldrig till ikea istället så har jag städat här hemma (ärla) & satt ihop spjälsängen målat på lite extra där jag hade missat . det blir ikea imorgon i stället så ska kolla på lite saker till lägenheten så det blir helt klart tills bebisen kommer för då vill man ju ha allt redo! :) vi har nu köpt en ny säng också vi har ju en 180 säng hemma & jag tycker den tar upp alldeles för mycket plats eftersom att sovrummet är så pass litet + att en spjälsäng ska få plats bredvid så vi har köpt en 160 säng på jysk istället & ska hämta den på måndag & kasta ut de andra så det blir lite mer plats.
så nu har jag gjort en lista på vad som skulle behövas  :
Byrå , Spegel , Hyllor, Spjälskydd & någe dekoration grej. 
för på onsdag så fyller ju tobbe år & då är det kalas hemma hos oss så vi ska väl försöka fixa allt så fort som möjligt så det är lite fint tills på onsdag när alla gäster ska komma. ja, jag får väl skriva mer imorgon när jag kommer hem från ikea om vad vi har inhandlat eller om vi har gjort det vill säga.

idag så fyller vår pyret 32 veckor & det är exakt 2 månader kvar till beräknat datum gud vad tiden går snabbt & snart är du här hos oss. <3

nu ska jag kila för vi ska skjutsa mamma & pappa in till stan de ska ut & äta middag med nåra vänner & bella ska ut ikväll så det blir jag , tobbe & sigge här hemma vi ska väl fixa något att äta kanske pizza, kina mat eller något .

kramar / bea ( v)

Kommentera inlägget här :