Aj

publicerat i Allmänt;
Ni vill säkert veta hur det gick med granen & de gick käpp rätt åt helvete , haha!
Vi gick ut i skogen med varsin pannlampa + en vanlig ficklampa . Vi får in i skogen & går en bit , de var ju kolsvart men till slut så säger vi att vi går tillbaka & tar en annan väg i stället & precis när vi ska gå ut från skogen så hör jag att min hund piper till & mina grannar har ju sagt att de gör vildsvin här ute i skogen & jag blir livrädd springer fort som fan & trillar , haha! Jag hade ju en overall på mig så jag såg ut som en uppstoppad korv & så ligger jag där på marken & sprattlar.. Fick jätteont i handleden & fötterna :/ stackars mig. AJ . Tobbe & min hund hjälper mig upp & sedan börjar Tobbe as garva men jag är skit sur & säger att vi ska gå hem ( jag var livrädd ) .. Sen så hämta vi min mobil & gick ut igen , men vi hittade ingen gran men vi ska leta mer imorgon när de är ljust .

Tack för mig & min gran berättelse.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

nej stackare :( usch hoppas det går bättre med att hitta gran idag :)

Kommentera inlägget här :