Ärla

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag hemma hos mamma & pappa har precis kommit in. Och jag väntar på att mamma ska komma hem från mormor för vi ska upp till stallet & jag ska äntligen få rida , har inte ridit på 2 veckor pga underlaget på ridbanan & pga vädret också. Men nu är det uppehåll & det är ju inte så kallt heller så det är helt perfekt .
Såg att fölungen har fått en kompis nu som kom hem till oss idag för att hon inte ska få gå själv i hagen. Men har inte sett hästen än men de lär jag göra när jag trallar upp till stallet.

Wiggo sitter & sover i sin bilstol funderar på att lägga honom i sängen men då lär han vakna direkt , han älskar & sitta i sin bilstol & gunga lite. Gullunge . <3
Har tagit lite bilder på honom också som jag tänkte lägga ut här senare under dagen.

Men nu ska jag gå & mysa lite med Wiggo sen så ska jag upp till stallet .

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av trogen läsare:

bea, kan du inte lägga ut lite bilder hur det ser ut hemma hos er? är så nyfiken! kram

2:a kommentar, skriven , av Bea:

jo jag ska försöka ta & göra det ;D

Kommentera inlägget här :