Dagen efter

publicerat i Allmänt;

Inatt så har jag sovit riktigt bra , Wiggo somna kl halv 1 igår natt & så vakna vi vid kl 10 ungefär & han åt en gång vid kl 7 på morgonen så det är ju jättebra!:) Men jag vaknade såklart med världens huvudvärk så fick ta en tablett så nu har det gått över. Har städat & tvättat lite idag också & snart så ska vi äta lite mat  Tobbe skulle köpa med sig hem för han skulle ändå åka & hämta sin morbror som ska komma hit & hälsa på som aldrig träffat Wiggo. Sen så ska Tobbes mamma komma hit & hälsa på efter sitt jobb runt 4 tror jag Tobbe sa. Sen runt 6 så ska vi åka hem till mig & äta & bara ta de lugnt , vi ska väl sova där också tror jag att Tobbe sa..

Har tagit lite bilder med min kamera så jag tänkte lägga upp dom här på bloggen senare idag :) åh, jag är så glad över mina julklappar !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Ha en bra dag! Tycker det är lite tråkigt att du inte svarar i bloggen när man ställer en fråga faktiskt..

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Detsamma. Jag har faktiskt inte fått någon fråga vad jag har sett & jag försöker svara så mycket jag kan men det är inte alltid man hinner.....

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

hej bebis

4:e kommentar, skriven , av Bea:

HEJ TOBBE!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

hhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentera inlägget här :