dagen innan julafton.

publicerat i Allmänt;
Ja det är dagen innan julafton & idag så vakna Wiggo kl 8 så jag & han gick upp då , åt lite frukost & nu så ligger han i sängen med sin pappa & pratar lite.  Jag ska snart hoppa in i duschen , sen så ska vi baka pepparkakor tror jag? Tobbe sa att vi skulle göra det idag tidigt men han vägrar ju att gå upp & vill bara sova istället för att han är trött. Wiggo vakna ungefär varannan timme i natt & de va lite små jobbigt men jag känner mig ganska okej i vilket fall. Idag så ska vi till min morbror & moster & fika lite , hela släkten på mammas sida ska dit så ska bli kul & få träffa alla innan julafton. Idag så ska jag försöka få all tvätt bort & så ska jag kanske skrubba golven lite sen så ska Wiggo bada också , då har han badat 3 gånger den här veckan han älskar det!
Imorgon så ska vi åka till Tobbes föräldrar kl 11 sen så kommer min mamma & hämtar mig & Wiggo kl 2 för då ska vi hem till min mormor & fika lite , sen så ska vi åka hem till mamma & pappa i ärla , vara här på kvällen eller hos farmor fast hon bor ju granne med oss så ska bara upp dit , äta & öppna julklappar :)

Idag så ska vi se om vi får någon gran huggen får väl se.  Men nu ska jag kila & hoppa in i duschen. :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det är väl inte så där jätte smart att bada barnet flera gånger iveckan.. speciellt när det är vinter. dom behöver sitt eget hudfett för att hålla kula borta och inte bli torra. Du har massa kvar att lära stumpan! O du kanske kan räkna ut varför folk inte kommenterar. För att du INTE är intressant! Kom igen i nästa liv!

2:a kommentar, skriven , av Bea:

du fick nog inte många julklappar i år :)

Kommentera inlägget här :