Fredag

publicerat i Allmänt;
Idag så vakna jag vid 10 & kollade på Våra Bästa År sen så åt vi lite frukost vi sov ju hemma hos mamma & pappa inatt eftersom jag var på träning & kom hem vid halv 10 på kvällen.
När vi skulle åka därifrån så hade T punka på sin bil så vi fick ta mammas & pappas bil istället så nu är vi hemma i lägenheten & ska snart kolla på Våra Bästa År sen så ska vi till min kusin som fyller år :)
Idag vet jag inte vad vi ska göra vi skulle ha åkt till Tobbes mamma & dom men de var sjuka så vi sket i det då , så vi funderar på om vi ska vara hemma hos min mamma & pappa ikväll istället T vill fixa bilen också sa han.
Men men nu måste jag fixa mig lite sitter här i myskläder.

Jag skriver senare , Kameran ligger på laddning hemma hos mamma & pappa så bilder får ni se lite senare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

JA snälla kom hem så jag får pussa på knubbisen!!

Kommentera inlägget här :