God kväll ;D

publicerat i Allmänt;
Hejsan hoppsan! Tänkte att jag skulle berätta lite vad jag har gjort idag .
Vid kl 13 så åkte vi in till lägenheten & jag fixade i ordning mig lite för att jag skulle till Tuna Park med min mamma, pappa & syster för att köpa lite julklappar & herregud vad mycket folk det var & jag är glad att jag inte tog med mig Wiggo  vagnen då skulle jag verkligen fått panik! Men det blev inga julklappar utan jag tänkte faktiskt ta mig tid på onsdag eller någon dag i veckan & gå en runda SJÄLV på stan & handla lite . Allafall efter Tuna Park så åkte jag hem & Wiggo fick mat sen åkte vi till Tobbes gammelmormor & fika där var också hans farmor & farfar , mycket trevligt var det . Efter det så åkte vi till Tobbes föräldrar var där & åt lite lasange också , mumsigt! Sen runt kl 21 kom vi hem , vi har plockat undan & sprungit som tokar båda två eftersom de såg ut som en svinstia här & de gör de fortfarande vi har fått husdjur också, DAMMRÅTTOR  första gången vi har haft det framme.. Sen så fick Wiggo bada & nu somna han gullegris , han älskar verkligen & bada . Jag tog bilder också men jag glömde sladden hemma smart va? men jag tänkte be mamma ta med den imorgon.
Just de vi har köpt en julgran också så nu ska vi klä den , mysigt va? ;D

Imorgon så ska jag ut & gå med Nattis en liten sväng medans Tobbe är i skolan . För efter han kommit hem så ska vi åka ner till djuraffären för jag har fått för mig att jag ska köpa Guldfiskar 2st ska jag ha :)
Hade det när jag var liten & dom hette Micke & Molle sen var det 2st till men jag minns inte vad dom hette.

Har ni några förslag på Guldfisk namn ? ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Teddy&Molly :) det skulle mina heta, men jag fick aldrig några :( haha

2:a kommentar, skriven , av Syster:

Andreas o Kajsa hette dem=Phaha

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

fish and chips

4:e kommentar, skriven , av sara:

jag tycker att dom ska heta Doris och Nemo ;D

5:e kommentar, skriven , av Monica:

Köp tre stycken så kan du ha Casper o Jesper o Jonathan....:) Mina katter heter Casper o Jesper o min gubbe heter Jonathan, så jag har av alla :)

6:e kommentar, skriven , av Stina:

Jag har hört ngnstans att det betyder otur att döpa fiskar ;P

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

sebastian o blunder

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

rolf!

9:e kommentar, skriven , av FeliCia:

jag tkr dom ska heta nemo och blunder ;) kram då dej , pussa wiggo !

10:e kommentar, skriven , av laial:

de kan heta Mysan , Molle och love

Kommentera inlägget här :