God kväll

publicerat i Allmänt;

Nu så har jag kollat på Bonde Söker Fru & nu så tog Tobbe TV:n så han & Wiggo kollar på Star Wars , usch vilken tråkig film har aldrig sett den men jag tycker inte om overkliga filmer överhuvudtaget.

Imorgon så kommer min syster hit så hon, jag & Wiggo ska gå ner på stan & handla julklappar undra hur mycket folk de kommer vara där ? Ja det kan man ju alltid fråga sig! Jag ska köpa hårfärg för jag ska pröva färga mitt ljusbruna löshår till den färgen jag har nu & så ska jag sätta i det, jag hoppas verkligen att de funkar vill verkligen ha långt hår så man kan göra lite frisyrer & sånt...

Just det jag beställde ju ett rosa nattlinne från Ellos & såhär ser det ut. Gulligt va?

 

Nu så säger Tobbe att jag ska ta Wiggo så nu måste jag kila , vi hörs imorgon för jag skriver nog inge mer idag. Och jag hoppas verkligen att jag får sova mer denna natt än vad jag fick göra i natt . men GOD NATT !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

åh det där nattlinnet var kanon fint :)

Kommentera inlägget här :