God morgon lördag idag !

publicerat i Allmänt;

Gud vad vi har sovit vi somna vi kl 2 sen vakna Wiggo vid 8 ville ha mat & sen somna vi om igen & så vakna jag nu kl 11 & Wiggo ligger & sover fortfarande snacka om trött :P
Nu så ska jag gå & kolla klart på Wallander som jag somnade till igår  , inget ovanligt nu för tiden :) Sen kanske jag ska försöka pallra mig upp till stallet det beror på om mamma vill rida med mig eller inte det är så tråkigt & vara själv & så vet jag inte riktigt om jag ha någon större lust att pallra mig upp till stallet i det här vädret , regn & rusk! Men men , vi får väl se.   Ska börja dagen med lite frukost iallafall . Kanske blir dålig uppdatering idag eftersom att vi ska bort på eftermiddagen till Tobbes mamma , får se om jag ska följa med eftersom han var så jäkla elak mot mig igår :P ..
Nej nu ska jag kila min väg. Hej så länge !

Kommentera inlägget här :