God natt

publicerat i Allmänt;
Nu så ska jag & Wiggo gå & lägga oss ska försöka få honom & sova han är inte så villig till det han vill helst vara vaken & gnäller lite tror det är magen som spökar lite & så tror jag nog han är övertrött också.
Har kollat lite på Ikeas hemsida på tavlor finns ju riktigt snygga & jag är lite sugen på att åka dit fast de inte var så länge sen jag var där :P .. alltid hittar man något iallafall jag.
Imorgon så ska jag & Wiggo vara hemma själva till kl 15 men vi ska ju till min mormor också så helt själva blir vi ju inte , men om jag inte skriver i min blogg på ett tag så är de för att jag är med Wiggo eller är hos mormor :) Vi kanske ska åka & köpa ett vitrinskåp imorgon också såg ett på blocket & vi ringde så ska dit & kolla iallafall får se om det är snyggt ;D.. Kostade bara 800 kr .
Men men , nu så ska jag gå & ta bort mitt smink & göra mig natt klar .

God natt på er allesammans ! ;D

Några förslag på vad jag kan köpa till T i julklapp ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av angelica:

kanske ett halsband eller någon parfym? eller en tröja uppskattas ju alltid :)

Kommentera inlägget här :