Idag

publicerat i Allmänt;
idag så har vi vart hos min kusin & firat henne , fikat & pratat . sen så har vi inte gjort så mycket mer utan nu sitter vi hemma hos mamma & pappa igen & jag ska snart börja laga tacogratäng , mumsigt värre ;D Tobbe har bytt mobil med min kusin eftersom han hade 3st ( Tobbe alltså )  så bytte han ut en utav hans & så fick vi en utav min kusin så jag fick den eller låna han har inte bestämt sig än. :P haha !  Men det är ju med MP3 & allt , så det är ju skitbra jag som älskar att lyssna på musik då kanske jag kan lägga in lite av Maries låtar som jag kan sitta & gråta till (a) haha!  men jag har ju såklart kvar min rosa mobil också :) Men den här mobilen var det han bytte sig till .


image537

ikväll finns det ju inge roligt & titta på nu när IDOL är slut men jag såg att det var Legally Blonde på 4an kl 20.00 så det ska jag väl kolla på & så ska jag kolla på Bonde Söker Fru som gick igår men jag var ju inte hemma då så pappa spelade in det åt oss :) Men nu ska jag kila !

Kommentera inlägget här :