JA JA JA !!!

publicerat i Allmänt;
Tusen tack till alla som röstade på MARIE. Jag är så jävla glad att hon vann har tyckt enda från början av IDOL att hon skulle vinna. Och direkt när dom sa hennes namn så började jag storböla & nu sitter jag fortfarande & gråter , det är sjuk hur mycket en människas röst kan beröra en så mycket.
Jag tror Wiggo blev glad också för han ligger & ler ;D

Nu så ska jag försöka att sluta gråta & gå & lägga mig i soffan ett tag Wiggo lär inte somna på ett bra tag han har lite ont i magen men jag hoppas de går över , har gett honom minifomdroppar IGEN & jag hoppas dom hjälper också denna gång , det är inte alltid dom gör det.
Imorgon så ska min morbror & moster komma hit & lämna present till Wiggo sen så har jag bett mamma komma förbi också så hon får se hur fint vi fått det nu men julstjärnan & allt med TV bänken.

God natt & TUSEN TACK !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Hon är bäst !

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Jag håller med fullt. har också hejat på henne sen fösta stund. fattar int hur hon kann vara så jävla bra. hoppas hon blir kändare än kelly =)

3:e kommentar, skriven , av Rebeccas:

Kunde inte heller sluta gråta helt galet blev så rörd att hon trodde amanda vann själv började krama henne fy vad lycklig jag blev när man hörde maries röst där, ouuf måste andas igen. haha får tårar av tanken!

Kram håller med dig helt och hållet!

4:e kommentar, skriven , av Linda:

Det var helt rätt att MARIE vann !!! ringde o röstade 4 gånger på henne:D

5:e kommentar, skriven , av Marie:

hur ofta ger du han dropparna? du vet att dom ska ge vid varje måltid va?

6:e kommentar, skriven , av Bea:

Japp, jag ger han varje mål. men det är inte alltid att dom funkar.

7:e kommentar, skriven , av Marie:

hur många droppar ger du? ge ca 20-30 annats hjälper det oftast inte

8:e kommentar, skriven , av bea:

jag ger 10st som de står på flaskan . okej det ska jag prova , tack för hjälpen =)

9:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Haha, Grattis till Maries vinst=)

Kommentera inlägget här :