Jahaja..

publicerat i Allmänt;

Nu så har man badat & är ren från topp till tå ska gå & sätta mig framför TV:n ett tag & sen så ska jag nog krypa ner i sängen så jag kommer upp i skaplig tid imorgon så att man hinner med lite saker även om jag känner att jag inte har någon större lust till det , men känner ett måste.
Måste också kolla på repriset av Våra Bästa År som jag inte såg idag , haha :P jag är lite knäpp jag ställer typ väckar klockan på morgonen för att jag ska gå upp & se programmet , det roliga är ju att det är så dåligt att det blir bra. Men men , 9.50 börjar det på 3an varje dag & så kl 13 också. Kolla om ni vill fast jag om ni inte sett programmet tidigare lär ni inte fatta något alls. ;)
Men nu så ropar T på mig att Wiggo vill nog ha lite mat fast han åt nyss, jag tror nog han bara vill slutta lite de brukar va så på kvällen.

God natt på er , vi  hörs imorgon!

Tack för kommentarer jag gillar att läsa dom , om de är positiva ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Jag ställer också klockan för att kolla på våra bästa år ;D haha , det är grymt spännande tkr jag ^^, men missar den klockan 13, jobbar då, så får se den på fredag morron :P sovgott !

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Våra bästa år är beroende framkallande (;

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Jag älskar Våra Bästa år! Vet du att det började sendas år 1965. Om du går in på days.nu så kan du se vilka fler som blir offer för mördaren. Du ser även vem mördaren är.

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

hah, jag ställer också klockan så jag ska hinna se reprisen :D

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

sluta inte med att lägga ut bilder..är ju mysiga ju:P glad som sur, spelar väl ingen roll:P natti natti

6:e kommentar, skriven , av Jessica:

haha.ja älskar också de programmet :p

7:e kommentar, skriven , av cassandra:

HAHA, våra bästa år är ju bäst !:O du är inte
den enda som ställer väckarklockan (A) HAHA :)
det är så dåligt att det blir bra, det har du rätt i :)

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag har ju glömt att se det på ett tag, jobbar mest då! har dom kommit på vem mördarn är en? är roman död? haha. måste få veta!

9:e kommentar, skriven , av Bea:

Nej dom har inte fått reda på vem mördaren är . Nej roman är inte död än , haha ;D fast jag vet vem som är mördaren redan min kusin har en kompis i USA så hon sa det till mig (a)

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

men gud, berätta vem som är mördaren då! haha jag vill veta :)

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

stefano

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

stefano? men aaa! den där jävla idioten, är han kvar asså? ... blä säger jag bara!, det kunde man väl ha anat. men ändå! , men vad sjukt då.. för hon tanten som dog i sitt kök, hon bjöd ju in mördaren..? hon tyckte väl inte om honom? :S lalalalaala.... haha

13:e kommentar, skriven , av Linda:

Är du säker på att det är stefano?
Skulle maggie då bjudit in honom, hon borde blivit förvånad över att han levde plus att hon sa typ: "Jag trodde inte det var någon jag kände, fast jag känner ju inte dig så bra."
Och mördaren ska ju ha fått en inbjudan, ingen lär ju ha gett än till stafano?
Fast det skulle stämma så bra om det va han med tanke på alla samtal mellan stefano och tony.
oj vad nördig jag känner mig nu, fetaste inlägget om våra bästa år.
Är nog lite beroende spelar in det så jag inte ska missa nått :D

14:e kommentar, skriven , av Bea:

Nej det är inte Stefano. Men jag vill inte säga vem det är här i bloggen för de kanske är några som vill veta ;P

15:e kommentar, skriven , av Bea:

Nej det är inte Stefano. Men jag vill inte säga vem för de kanske är några som inte vill vet ;P

16:e kommentar, skriven , av Eva:

Om ni går in på days.nu så ser ni vem mördaren är!

17:e kommentar, skriven , av Anonym:

nej?

Kommentera inlägget här :