julafton.

publicerat i Allmänt;
idag är det julafton & vi har öppnat julklapparna. Jag fick en parfym från DKNY & sen så fick jag ett läppsyl, mobilväska, rollon & dusch cream & privat lektion på make up store det fick jag av Tobbe :) Och han fick en skrivare + tillbehör & strumpor av mig.  Nu så har vi fixat oss & ska snart åka till hans föräldrar Wiggo fick en body av Max, en skjorta & slips från sin pappa & en pjamas från gammelgammel mormor :) jätte söta saker & han blev hur glad som helst . han blev lite trött av all öppnande så han somnade i sängen precis & vi måste ju väcka honom också stackarn han ska ju ha kläder på sig :) Jag ska ta bild så får ni se på sötnosen,
Nu måste jag kila . Hoppas ni får en underbar dag & vi önskar er en GOD JUL.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

God Jul!

Kommentera inlägget här :