kväller

publicerat i Allmänt;
Jaha , nu så har man tid att skriva i bloggen. :)
Idag så gick jag ju till mormor vid halv 12 ungefär var där till kl 14 - 14.30 vi åt mat & så kollade jag på TV. Efter det så traskade jag till Sveaplan & glodde lite på Duka & Barnenshus men det blev inget köpande , Tobbe kom dit & hämtade mig & Wiggo sen med bilen eftersom de spöregnade & Wiggo var ledsen tror faktiskt att han var övertrött. Men sen så åkte vi till Underbara Hem IGEN där köpte jag en hängblomma som jag har i badrummet nu sen blev det en skitsnygg lampa också + lite annat . Sen åkte vi till Ö&B där jag köpte en liten tomte & så julkulor & lite annat skit också ;) Så nu är man ännu mer fattigare ,haha !
Kom på att jag måste köpa något till mamma & pappa också men de skulle min syster , jag & Tobbe dela på något tror jag & jag tror vi redan har besämt vad vi ska köpa för något men jag väntar på att min syster ska bli frisk så vi kan gå på stan tillsammans & fixa det.

Ikväll så är det IDOL dags & jag är riktigt nervös vill verkligen att Marie ska vinna men endå inte , för som sagt vem har synts utav alla andra IDOLER som vunnit tidigare ? INGEN.  Dom som syns är ju mest dom som kommit två  , eller någon annan som vart med. Men men , nu ska jag gå & laga lite mat. Sen så har jag köpte chips, Cola & Godis till ikväll så här blir det myspys ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

jag måste bara säga att jag beundrar dig så himla mycket Bea! jag läser ofta din blogg och det känns nästan som att jag känner dig, fast det gör jag ju inte.. men iallafall.. stå på dig tjejen, du verkar vara stark som klarar av att vara en sån bra mamma trots din unga ålder.. men åldern har såklart ingen betydelse.. du verkar vara en super trevlig tjej och du är jätte söt, ta inte åt dig av alla dumma komentarer.

2:a kommentar, skriven , av Bea:

tack tack tack, vad glad jag blir. :)

3:e kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Tyckte nästan bättre om Amanda !!!
Harebra o krama Wiggo !

Kommentera inlägget här :