Lördag

publicerat i Allmänt;
i natt så sov jag väl inge vidare Wiggo vakna varannan timme typ & så gick vi upp kl 10 sen nu så sover han igen får se hur länge han sover nu då . Idag så ska jag nog övningsköra lite med mamma tror jag eller jag hoppas jag måste ju köra lite mer nu om jag ska börja på körskola efter nyår någon gång. Sen så kanske vi ska julhandla lite också vi får väl se hur vi hinner & så :) Känner att jag börjar bli lite krasslig i halsen IGEN .
Har tagit lite bilder på Wiggo med kameran också som jag tänkte lägga ut lite senare kanske ikväll någon gång.

Vad ska ni göra idag ? Har ni några julklappstips ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Nej julklappstips är jag inge vidare på :P, men skulle själv behöva tips :P ;) men skulle behöva ha lite tips på vad man kan köpa till sin pappa :P och lillebror på 11 år :P har du förslagfår du gärna hjälpa mig
:) kram emma

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Oj, du frågar verkligen fel person :) Har inte ens köpt något till Tobbe än :P

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

hehe ja okej :P, kommer du på något så vore jag tacksam :), hehe usch ja det är svårt med julklappar.. din
son är så söt, och du verkar som en kanon mamma :)

4:e kommentar, skriven , av Bea:

ja, aboslut jag ska tänka lite & om jag kommer på något så säger jag till :) Tack så mycket !

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

toppen :D, tackar så mkt är uppen fär förslag :)

Kommentera inlägget här :