Måndag

publicerat i Allmänt;
Wiggo blir 10 veckor idag ;D <3

Idag så hade jag tänkte dammsuga , tvättagolven & lägga på en ny matta inne i köket sen så tänkte jag plocka lite här hemma som vanligt , jag förstår inte att det alltid blir så stökigt men de är väl kanske ganska självklart när man har barn så hinner man ju inte lika mycket :)
Sen så tänkte jag gå ner till Apoteket köpa mer minifomdroppar & sen så finns det något nytt också med Sempers så tänkte om man kanske ska prova det också ? Aa men vi får se! Sen så kanske jag hoppar in en snabbis på Servera på stan eftersom jag måste köpa en till stjärna till andra fönstret i vardagsrummet ser lite knasigt ut nu när de bara är en stjärna :P kanske kan visa er sen hur de ser ut när man fått lite ordning , ska ju köpa ett vitrinskåp också ;D mycket handla handla & handla. usch !
Nej men nu ska jag fixa sen hoppa in i duschen !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fridah:

grattis till wiggo ^^ ha en fin dag=)

2:a kommentar, skriven , av j:

grattis wiggooo! :) till oss sa dom på bvc att sempers droppar skulle vara bättre än minifom, så testa! :)

3:e kommentar, skriven , av En som beundrar!:

Grattis Wiggo! jag har en liten fråga, har ni tagit någe kort så ni kommer med i tidningen? kollar efter er varje dag :P ha det bra!

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Nej vi har inte tagit något kort än men ska göra de när vi hinner :)

Kommentera inlägget här :