Nu så...

publicerat i Allmänt;

Nu så har jag laddat upp några bilder på bilddagboken fast jag tror nog ni har sett dom flesta här på bloggen..
Har precis kastat i mig ännu en kopp thè & honung fast kunde inte dricka upp allt för då började jag må illa :/ nu så början alvedonen släppa & jag känner att feber börjar smyga tillbaka , ÅH så jobbigt !  Men jag hoppas de släpper under natten Tobbe håller på & tjatar på mig att bli frisk tills imorgon för han vill också åka till Jonna & dom . Men jag sa om jag inte blir frisk så kan jag ju inte åka dit för vill ju varken smitta lilla Ludde eller jonna & magnus.
Jag sa till Tobbe att han får väl gå ut med några kompisar istället för att höra mig ligga & gnälla i sängen , det är nog typiskt mig när jag är sjuk jag gnäller alltid, haha!

Nu är jag tillbaka igen med det här jädrans tjatet om lugg FAN för mig själv , haha jag måste ta ett beslut .. Jag ska fråga vad dom tycker här hemma också. Hmm, jag har ju haft det förut men då irriterade jag mig mest på det men jag vill ändå fixa det igen , jag kanske tycker annat nu ? vem vet ...

 

Gullungen är nästan alltid glad ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

åh, hoppas verkligen du bir frisk! Du kan väl höra av dig imorgon bitti om hur du mår och så! :)

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Absolut, jag hör av mig så fort jag vaknar. :)

3:e kommentar, skriven , av Vicky:

Tack för kommentaren!, vad söt du är :)

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Din blogg är super & fortsätt skriva :)

Kommentera inlägget här :