Onsdag

publicerat i Allmänt;
Jaha då var det onsdag & idag var vi ju på BVC & det var läkarbesök denna gång & allt såg bra ut sa dom. Och Wiggo är nu 59 cm & väger 5630 g , så han har gått upp jättebra sa dom :) skönt & höra .
Efter det så åkte vi hem till Tobbes mamma & där åt vi lite mat & kollade på TV. Efter det så åkte vi hem jag fixade mig lite för jag åkte till tuna park med min mamma & syster medans Tobbe var hemma med Wiggo en liten stund , på tuna park köpte jag en tröja som var vit/rosa , skit söt & så ett par rosa mjukisbyxor men dom ska jag få i julklapp av min mamma :) Sen så åkte vi hem & jag satt mig framför TVn & kollade på Bonde Söker Fru & nu sitter jag & kollar på Top model STHLM , jag hoppas Hawa vinner eller vad hon nu heter :P 
 
Någon ville att jag skulle lägga ut lite bilder på lägenheten så jag tog några men dom är absolut inte bra för jag är skitdålig på att fotta överhuvudtaget men men ,
Badrum, vardagsrum dom 5 st bilderna , köket & sovrummet. Fick ingen bra bild på hallen så jag sket i det .

             

Sen lite bilder på Wiggo också. Vår lilla gullunge <3

     

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

men fy bubblan vad söt han är ! :)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Söööt han är :)

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

vad söt han är =) han ser riktgit nöjd ut på sista bilden

4:e kommentar, skriven , av N:

vilket litet charmtroll! :D

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

jätte fint hade ni er eran lägenhet :), och vilket litet charmtroll wiggo ser ut att vara :)

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

fint ni har det! och gud så söt wiggo är!!!

7:e kommentar, skriven , av Nathalie:

fy fan vilken underbart söt unge alltså!!! man smälter när man ser på honom!!! ha en bra dag puss!!!!!!!

8:e kommentar, skriven , av Sara:

Okej :)
Då går jag in och kollar senare i dag :) Är på skolan nu...

9:e kommentar, skriven , av bella:

nemen gullunge, va stor han har blivit :D

10:e kommentar, skriven , av Sandra:

Vad stor han har blivit :) En riktig sötnos!

11:e kommentar, skriven , av bellas kompis linda v:

det var nog den sötaste unge jag sett ! =)

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hur har ni råd med allt. Med tanke på att T går i skolan och du är hemma? Extrajobbar han nåt eller hjälper föräldrarna till?

Kommentera inlägget här :