pendeltåg.

publicerat i Allmänt;
Nu så har vi vart hos min morbror & moster ,fikat & så mycket trevligt.
När vi kom hem & packade upp allt vi hade med oss från mamma & pappa upptäckte jag att min sminkväska & lite annat var kvar hemma hos dom så vi satt oss i bilen igen & åka hit så nu sitter vi här i ärla IGEN & ska snart äta sen klä julgranen sen så bär vi oss hem igen , stackars Wiggo som får åka fram & tillbaka men de är tur att han sover mest för då märker han inte så mycket .

Jag hoppas att ni har sett bilderna i inlägget nedan & jag vill se mer kommentarer :) Vissa tjatar så mycket om bilder & så när jag väl lägger in bilder så är de ingen som kommenterar så hur ska jag veta ifall de är nån som sett dom (a) ? det kan man ju undra sig. men nu måste jag kila är svinhungrig.

Kommentera inlägget här :